Skab dine egne online-produkter

 

onlineproduker

Hvis du kan svare ja til at du vil:
Have mere tid
Hjælpe flere
Tjene mere

Så er starten gået. Flere undervisere, coaches og terapeuter tilbyder allerede deres viden online.

Hvorfor? Fordi det er rigtig smart. Og de er jo kloge mennesker.

Med online adgang til din ekspertise kan din kunde spare tid og penge på transporten. Samtidig bestemmer kunden selv, hvornår på dagen sessionen skal foregå. Og desuden vil du ofte kunne tilbyde dit produkt lidt billigere, end når det er 1-1. Nu skal du nemlig én gang for alle lægge kræfter i ét produkt, som kan sælges igen og igen.

Og nå ja, det er jo vist også en ret stor fordel for dig, ikk?

Vil du også være med? Bare rolig, du kan sagtens nå det. Jeg viser dig hvor enkelt, det er.

Sådan kommer du i gang

Start med at udfylde teksten i parenteserne. Derefter vil du allerede have en god idé om, hvad dit første online-produkt skal være.

Mit produkt hjælper (din målgruppe) med at (din løsning), så de (kundens resultat).

Eksempel 1:
Mit program hjælper nybagte mødre med at indarbejde en god putte-rutine, så barnet falder trygt og hurtigt i søvn, og så de selv får mere overskud i hverdagen.

Målgruppe: Udmattede og frustrerede mødre til børn, der har svært ved at sove
Løsning: hjælp til god putte-rutine
Kundens resultat: Barn får opfyldt søvnbehov og mor får overskud

Eksempel 2:
Mit program hjælper selvstændige med at sælge deres viden digitalt, så de får mere tid, hjælper flere og tjener mere.

Målgruppe: Selvstændige coaches, behandlere etc.
Løsning: Digitale produkter
Kundens resultat: Flere kunder, flere penge og mere tid

Stærkt! Nu ved du, hvor du skal hen. Så gælder det bare om at komme afsted.

Men vil du også vide, hvordan du kommer derhen?

Ok. Så bliv hængende.

  • Opdel dit produkt

Du ved, hvor du vil hen og derfor gælder det nu om at tegne vejen dertil. Opdel dit produkt i mindre emner, for eksempel 5,7 eller 9 trin. Tilsammen skal emnerne sikre, at din kunde får den løsning, som du har lovet.

Gi’ hvert emne en titel og uddyb, hvilket udbytte din kunde får af netop dette emne.

Eksempel:
Dette får du på Realiseringsmetodens ”online-business”-forløb (5 trin i alt):

Trin 1:
Emne: ”Business-strategi”
Udbytte: Overblik og vejledning til at nå målet

Trin 2:
Emne: ”Find frem til din kerneydelse”
Udbytte: Nemmere udvikling og præsentation. Derfor mere salg.

Trin 3:
Emne: ”Skabelon til online-produkter”
Udbytte: Sikkerhed for tilfredse kunder

Stadig med? Godt så, for nu kommer det bedste af det hele:

Du behøver nemlig ikke løbe hele ruten på en gang!

Faktisk er det bedre, hvis du holder pauser undervejs!

Say what?!

  • Fremstil dit produkt

Ja, du hørte rigtigt. Du skal i gang med at lave dit produkt og her kræves naturligvis noget arbejde og nogle gode idéer. Men tag det stille roligt.

Til hvert emne/trin laver du en oversigt, et handlingsforløb og nogle øvelser.

Dernæst fremstiller du det fulde første trin, så det er klar til dine kunder.

Og derefter venter du med resten!

  • Nu får du kunder...

Og først her fremstiller du de øvrige trin, så du må den måde har mulighed for at skræddersy dit produkt til målgruppen.

Smart, ikke?

(jeg sagde jo, at vi var kloge folk :-))

Tillykke. Du er nu i gang med at skabe dit eget online-produkt!

Onlineprodukter

  • Men hvorfor egentlig stoppe her?

Hvis du går i gang med at skabe dit eget online-produkt som beskrevet her, vil du hurtigt opdage, at en gedigen indsats kan føre dig langt. Og så vil jeg vædde på, at du gerne vil længere.

I så fald er ”Det Intensive Onlinebusiness-forløb” lige noget for dig.

Her er det mig, der guider dig igennem vejen til at krydse målstregen igen og igen, så du får mere tid, hjælper flere og tjener mere. Udover at være med dig hele vejen vil jeg blandt meget andet vise dig hvordan:

  • du bevarer overblikket og gør processen enkel og overkommelig
  • du designer din undervisning, så dine kunder lærer det, de har betalt for (MUST KNOW ifm. undervisning online)
  • tager din omsætning til helt nye højder, uden du skal arbejde mere end du allerede gør
  • du får det hele til at spille med teknikken
  • du afholder webinar, der fylder dine forløb – igen og igen

Helt konkret vil du med ”Det Intensive Onlinebusiness-forløb” gennemgå følgende 5 trin:

  • Trin 1: Business-strategien, der giver overblik, så du får mere tid og flere penge!
  • Trin 2: Kerneydelsen, du kan skalere op og ned, så den passer til dine kunders behov og matcher deres økonomi
  • Trin 3: Skabelonen til online-produkter, der giver kunderne det, de vil ha´ – og sætter dig i førersædet
  • Trin 4: Effektiv markedsføring og styr på online-teknikken – det er faktisk slet ikke så svært
  • Trin 5: Dit første online-produkt, som du kan sælge igen og igen

Hvad holder dig tilbage?

I dette tilfælde kan det ikke være pengene. Lever kurset ikke op til dine forventninger og det, jeg lover dig det sandsynligvis gør, så får du nemlig pengene retur. Det kalder jeg ”100% pengene tilbage garanti”.

Det tør jeg nemlig godt. For nu er det sjette gang, jeg afholder ”Det Intensive Onlinebusiness-forløb” og ud fra den feedback, som jeg har fået fra de tidligere deltagere, ved jeg, at du vil kunne krydse målstregen – og du vil kunne gøre det enkelt, overkommeligt og på kortere tid.

Ses vi?

Ja, tak – jeg vil med!